Vaak gestelde vragen

BESTELLEN

Hoe plaats ik een bestelling?

Ontwerp uw poster met behulp van de verschillende selectiemogelijkheden en tekstvelden tot hij aan uw wensen voldoet. U zult altijd een live voorbeeld hebben. Dan kunt u klikken op "Toevoegen aan winkelwagentje" en uw bestelling afronden.

Hoe kan ik betalen?

U kunt alle gebruikelijke betaalmethoden gebruiken. Dit omvat: PayPal, aankoop op rekening, onmiddellijke overschrijving, VISA, Mastercard, American Express.

Zal ik een orderbevestiging ontvangen?

Nadat u uw bestelling hebt geplaatst, sturen wij u automatisch een orderbevestiging naar het door u opgegeven e-mailadres.

VERANDERINGEN EN TERUGGAVEN

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

In de regel kunnen bestellingen niet meer worden gewijzigd wanneer zij eenmaal zijn ontvangen. Om alle producten zo snel mogelijk te kunnen verzenden, beginnen wij onmiddellijk met de productie.

Kan ik het leveringsadres wijzigen?

Indien u het leveringsadres wenst te wijzigen, gelieve dan contact op te nemen met het ondersteuningsteam via e-mail op info@dreamprints.de met het nieuwe leveringsadres.

VERZENDING EN LEVERING

Wanneer komt mijn bestelling aan?

Onze huidige verzendtijd is 3 - 5 werkdagen. Verzending is vanuit Duitsland.

Wat is de status van mijn bestelling?

U ontvangt per e-mail bericht over de status van uw bestelling. Als u nog vragen heeft, kunt u contact met ons opnemen via e-mail: info@dreamprints.de.